środa, 14 września 2011

Zespołowe liftowanie

Zespół Diabelskiego Młyna ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do zliftowania prześlicznej kartki Oliwiaen. Na pewno nie zajmie Wam to dużo czasu, a czas można super spędzić na scrapowaniu, więc tym bardziej zachęcamy :):) 

Wpadnijcie na bloga zobaczyć jakie cuda Dziołchy poczyniły :)

Moja jest w nowym jak dla mnie zestawieniu kolorów, a poleci na ślub :)




Główną rolę grają papiery zakupione kiedyś w craftstore.pl i zapomniane. Szczęściem znalazłam je i będę ciachać do ostatniego skrawka. Poza tym stemple od Tusi i z Lemonade (Polpompu)

Buziaki przesyłam wszystkim odwiedzającym :*
I ciepła posyłam tym, którym zimno. U nas już jesień, rano było 5 stopni :(

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przepiękna!!! :)

Karmeleiro pisze...

Bajjko, Twoja kartka jest piękna! te kolory i wstążka - prześliczne!

silence pisze...

Bajkowy lift! :) Ciekawe kolory i urocze stemplowe serwetki.

kobens pisze...

Boski lifcik poczyniłaś !!! :*

Karolina Bajek pisze...

o matulu, dziękuję Kochane, szarlotka z bitą śmietaną dla Was :*:*

Agnieszka pisze...

Naprawdę ekstra jest twoja kartka :) Kolorki naprawdę fajne.

coco.nut pisze...

piękna kartka!!!

JagaBa pisze...

Przepięknie!!!!Cudne kolorki i cała reszta!!!!
ach..no i te mistrzowskie zdjęcia...:o !

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.