piątek, 5 października 2012

... a miesiąc temu...

... były warsztaty Finn... Moje pierwsze w ogóle, a tu jeszcze z taką prowadzącą. Czad na maxa, baaardzo intensywny czas. Nie wiem kiedy ostatnio w tak krótkim czasie tyle prac zrobiłam ;)

Inky fingers








 


i Kolaż 







Największą radością było dla mnie spotkanie się z moimi kochanymi wariatuńciami irlandzkimi :** Uwielbiam uwielbiam :)




Dziękuję za fantastyczny czas, który wspominam do dziś :)
A odwiedzającym dziękuję za obecność i wasze wspaniałe komentarze :***





9 komentarzy:

fasoolka pisze...

Świetne prace, zwłaszcza pierwszy scrap !!! a zdjęcia na nim czadowe ;)

Karmeleiro pisze...

O ja, alez fantastycznie!!! Super warsztaty i jakie prace powstały!

Anniko pisze...

aaaa jakie mega piękne prace! też bym tak chciała się naumieć!

Matilde pisze...

Świetne prace! I fajna sesja zdjęciowa :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne prace! Widać że fajnie się bawiłyście!

Becia scrapuje pisze...

Piękne prace! chciałabym się tak naumieć choć w jednej czwartej :)
Cudne!!!

Aniees pisze...

Ja Ciebie tez uwielbiam, uwielbiam , uwielbiam,,,,jestem w stanie sprowadzic do Irlandii wszystkich ze scrapowego swiatka zebys tylko uczestniczyla i chciała byc, hihiihih. Prace przepiekne , w Twoim kolażu zakochaąłm sie już na kursie a zdjęcie przypomniało mi teraz jeszcze bardziej jak jestem "in love" .....Bajeczka <3

tulipanka pisze...

Zazdroszczę bardzo tych warsztatów :) A co do prac to są fantastyczne - szczególnie zachwycił mnie pierwszy scrap. CUDOWNY :D

asiadp pisze...

Wow! Super scrapy wytworzyłaś Karolino:) Pierwszy jest wprost obłędny! Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozdrawiam serdecznie;)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.