środa, 27 lutego 2013

Always be creative

Grungeowe wezwanie zaproponowałam w ostatni piątek na Scrapujących Polkach.
Czas do jutra do północy - kto dołączy???
Czekamy :)

Mojego scrapa chyba nie wykonałabym, gdybym nie wzięła udziału w warsztatach Finn (kurs Inky Fingers). 
Świetne doświadczenie.
Styl raczej niezbyt mi bliski, ale od czego są wyzwania, prawda?
Uwielbiam to w nich najbardziej, bo możemy uczyć się czegoś nowego, rozwijamy naszą kreatywność.
I dlatego scrap jest o kreatywności :)

Początkowo wyglądał tak:


Po opublikowaniu wyzwania dodałam mały element wzbogacający ;)

     

i w efekcie jest tak:

        
   

Ściskam mocniarno :):)

5 komentarzy:

Matilde pisze...

Fantastyczny efekt końcowy! Cudny scrap :)

Aneta Mencfel pisze...

wow! bardzo mi się podobą ;)

JagaBa pisze...

Bajjeczko ależ się scrapowo rozszalała!!!Ale ja bardzo lubię oglądać to szaleństwo i zdecydowanie chce więcej!!!!

Karolina Bajek pisze...

dziękuje pieknie, bardzo mi miło :):)

Agnieszka Korman pisze...

Fantastyczny:)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.