czwartek, 7 lutego 2013

Wzięło mnie na fiolety

Kiedy przed Bożym Narodzeniem robiłam zamówienie w Galerii Papieru, wzięłam na spróbowanie arkusze z kolekcji Fioletowe Fiołki. Wyleżały na półce swoje, ale jak tylko sięgnęłam po nie, aż krzyknęłam z zachwytu, bo są cuuuuuuudne. Każdy arkusz ma inny wzór i każdy jeden jest absolutnie prześliczny. Komponują się ze sobą znakomicie i kocham je przeokrutnie :)



 

 W złocie i brązach im najbardziej do twarzy :)



 

Lecę dalej ciachać, a jutro pamiętajcie o kolejnym wyzwaniu LO na Scrapujących Polkach :) Zapraszamy!
:***********

3 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Śliczna kartka :) Zawsze podziwiam kartkujące ślicznie osoby :) :*

Karolina Bajek pisze...

dzięki kochana, szczególnie, że nie zmieniłam rozdzielcczości i strasznie źle było widać :*******

kobens pisze...

mniaam, kocham fiolety! I te przeszycia :)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.