piątek, 5 kwietnia 2013

Ale wkoło jest wesoło...


Witajcie Kochani,

Po tak długiej przerwie spowodowanej urlopem w Polsce połączonym z atrakcjami typu śnieżyce, pobyt w szpitalu i brak internetu, a potem Świętami Wielkanocnymi, wracam z nową WIOSENNĄ energią. Oj tak, już z wiosenną, ponieważ na naszej Zielonej Wyspie zaczyna się czuć wiosnę.

Zaległości mam cały worek, ale zacznę od najświeższej pracy. Dziś na Scrapujących Polkach ruszyło nowe wyzwanie scrapowe, które zaproponowała Karolka.
Wyzwanie ciekawe, choć dla mnie mega trudne, ponieważ należało wykonać scrapa "na okrągło" - kształt i dodatki koliste, a przy tym użyć przynajmniej 5 kolorów!!! Podchodziłam do tego jak pies do jeża, ale jak przestałam się zastanawiać (złota rada Finn z warsztatów ;)) to poszło szybciorem.

Przedstawiam moją wersję "Ale wkoło jest wesoło".
Podeszłam do tematu bardzo dosłownie i mój scrap na wesoło. Kolory to chyba bardziej letnie, niż wiosenne, poniosło mnie...

W roli głównej nasz mały Jaśko.
Kolory sponsorowane przez Galeria Papieru, ILS, 7Dots Studio i Prima Marketing.


 



Ściskam Was mocno i udanego weekendu życzę :)

4 komentarze:

Matilde pisze...

Scrap jest po prostu prześwietny! Mega pozytywny i radosny :))

Karolina Bajek pisze...

dziękuję Kochana :) bierzcie tej energii ile się da :)

Karolina Bajek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agnieszka Korman pisze...

Bardzo energetyczny:)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.